FAQ

Często zadawane pytania:


1. Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

O każdej zmianie statusu Twojego zamówienia będziesz informowany na bieżąco poprzez wiadomości e-mail, na adres podany w trakcie składania zamówienia. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, masz pytania lub uwagi – skontaktuj się z nami za pomocą e-mail: sklep@druid.pl lub telefonicznie: 513-006-063.

2. Co robić jeśli realizacja zamówienia opóźnia się?

W przypadku opóźnień w realizacji zamówienia, w pierwszej kolejności należy sprawdzić czy nie została wysłana wiadomość e-mail z informacją o opóźnieniu i z jego powodem. Warto także upewnić się, jaka jest przewidywana data odbioru zamówienia. Można to zrobić poprzez kontakt ze Sklepem.

3. Czy mogę dodać produkty do już złożonego zamówienia?

Nie ma możliwości dodawania produktów do zamówienia przekazanego do realizacji. Możesz jednak zlecić anulowanie złożonego wcześniej zamówienia po czym zlecić nowe, uwzględniające wszystkie interesujące Cię produkty – aby to zrobić skontaktuj się ze Sklepem.

4. Ile mam czasu na dokonanie zwrotu towaru?

Jeśli jesteś konsumentem (nabyłeś towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) w Sklepie, możesz zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz złożyć w formie pisemnej w terminie 21 dni od daty odbioru zamówienia. Towar, który chcesz zwrócić nie może mieć żadnych śladów użytkowania, i musi być w oryginalnym opakowaniu.

5. Czy istnieje sklep stacjonarny?

Jeszcze nie ;-) Obecnie prowadzimy tylko sklep internetowy dlatego odbiór osobisty zamówień odbywa się w prywatnym lokalu.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów