Alchemicy: Królewski Golem

Producent: Rebel
86.00
Dostępność: 1 dzień roboczy

Potężny zestaw zawierający aż cztery rozszerzenia

Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie! Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema!

W Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia:

  • Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.
  • Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
  • Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
  • Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii.

Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt "Golem" dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania.

Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią.

Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Alchemicy.


Podstawowe informacje:

Wydawca: Rebel

Wydanie: polskie

Instrukcja: polska

Liczba graczy: 2-4 osób

Wiek: 14+ lat

Czas gry: ok. 120 minut

Zawartość pudełka:

  • Kapitał Początkowy (20 kart początkowych, karta replikatora, trochę żetonów książek),
  • Duży Ruch (więcej żetonów książek, nowa tabela dedukcji, 6 plansz pól kolejności),
  • Królewska Encyklopedia (dwustronna plansza encyklopedii, kafel stypendium encyklopedycznego, 16 żetonów składników, 4 białe pieczęcie bez gwiazdek, 4 dodatkowe pieczęcie ze srebrną gwiazdką),
  • Projekt "Golem" (plansza badań nad golemem, plansza rozszerzenia, plansza ze skrótem punktacji, 2 karty artefaktów, 3 kafle konferencji, plansza artefaktów spod lady, 4 karty przysług [dworzanie], 4 dodatkowe flakoniki, 16 żetonów aprobaty, 24 żetony raportu, 4 nowe tabelki dedukcji, 6 kafli nastroju króla, 12 żetonów książek, kafel raportu z postępów)

Płatność z góry:

  • Paczkomaty InPost – 8,99 PLN
  • Przesyłka polecona Poczta Polska – 12.50 PLN
  • Kurier FedEx – 13.50 PLN
  • Odbiór osobisty – 0 PLN
  • Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 199.99 PLN 

Płatność za pobraniem:

  • Paczkomaty InPost – 8,99 PLN + 1,6% kwoty pobrania
  • Przesyłka polecona Poczta Polska – 16 PLN
  • Kurier FedEx – 16 PLN

Średni czas dostawy:

  • Przesyłka polecona Poczta Polska – 1-2 dni robocze
  • Paczkomat InPost – 1-2 dni robocze
  • Kurier FedEx – 1 dzień roboczy

Dostawy realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

Podane ceny są cenami brutto.

Informacje dotyczące zamówienia będą wysyłane na adres mailowy, który został podany przy składaniu zamówienia w Druid.pl.

Czas realizacji dostawy liczony od daty złożenia zamówienia (w przypadku wybrania formy płatności za pobraniem) lub od momentu potwierdzenia płatności na koncie Druid.pl.

Opłaca się kupować u Druida!

Dbając o stałych klientów naszego sklepu stworzyliśmy atrakcyjny Program Lojalnościowy. Każde zrealizowane zamówienie przybliża Was do osiągnięcia kolejnych poziomów rabatowych.

Poziomy Programu Lojalnościowego prezentują się następująco:

  • 200 zł – 1% stałego rabatu
  • 500 zł – 2% stałego rabatu
  • 1000 zł – 3% stałego rabatu
  • 1500 zł – 4% stałego rabatu
  • 2000 zł – 5% stałego rabatu

Więcej szczegółów tutaj

Udostępnij

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów